2006. július 30., vasárnap

Környék

Kedves Barátaim!
Nos sok minden érdekes nem történt velem, de azért mindig van mit leírni. Szóval már azt sem tudom, hogy mikor írtam utoljára. Na mind 1. Azt legalább tudom, hogy milyen képeket raktam be, úgyhogy az alapján már majdcsak megy a dolog. Na lényeg a lényegben, hogy az utolsó pillanatban találtam albit. Már a buszállomás csomagmegőrzőjében volt a cuccom, mikor albit menni néztem, és ha aznap nem találok, akkor vicces lett volna az estém. Lényeg, hogy sokszor előfordult, hogy albi nézéskor a hirdetésben azt írták, hogy azonnal beköltözhető, és mikor megnézem a lakást, mutatja a srác (persze Indiai) a szobát, ami az enyém lesz, és tele van cuccal. Mondom ez kié? Hát aki itt lakik. Aha, és mikor akar kiköltözni, merthogy én már ma este itt akarok aludni. Ja, hát a lakás szeptembertől szabad:) Hát majdnem kettéharaptam. Na de az albi nézésekrõl ennyit. Lényeg, hogy volt vele bőven keveredés. Aztán nagy nehezen meglett ez az albi. Messze a van a belvárostól(forgalomtól függően 35-50perc busszal). A főbérlő az albin ézéskor másfél órán át váratott az ajtó előtt. Ott dekkoltam, és vártam mikor jön. Isteni volt. Aztán nagy nehezen, beenged. Hát érdekes környéken egy ikerház.
De a szöveg nem mutat semmit, úgyhogy íme a képek:

Így néz ki kívülről.


Ez meg a környék. Tipikusan külváros.

Szóval, most már azt is tudom, hogy kivel lakom. Az előző posztban már mondtam, de rosszul. :)
Szóval, 1 keleti(Iráni, Tunéziai) srác, meg az apja aki hivatalosan nem is lakik itt. Aztán van egy fekete csaj olyan 30 körül, meg a pasija aki hivatalosan megint nem lakik itt. Meg egy "érdekes" ír, aki érdekesen beszél. Mint az összes ír. Na ebbe nem megyek bele. Érdekesen beszélnek.
No de hagyjuk az albit, lényeg hogy van hol lakni. Folytassuk városnézéssel.


Így néz ki Dublin legújabb nevezetessége a Spire. Hívja mindenki annak aminek akarja, ez egy 120m magas acél tüske. Aranyos. 1,3milliárd Ft-ért építették.



Ez itt kérem szépen a dublini főposta. Na ja. Ennyi elég róla.


>
Na igen. Ez egy igazi dublini nevezetesség. Igen jól látják, ez egy Swift. Érdekes módon egy fekete családé. Meglepő?

A következő érdekesség amit általában mindenki tud, nos Írországban két hivatalos nyelv van. Az angol, és gaelic. Igen ez így van. Ja és isten áldja Angliát hogy megszállták ezt az országot, mert az biztos hogy nem tanulnék meg gaelic-ül. Ennek a kétnyelvűségnek is megvan a jelei. Mindenütt. Erre példa a következő kép:


>
Szóval ez itt egy utcanévtábla(pontosabban egy iránymutató tábla, hogy mely utcák vannak arra de ez mellékes)
Szóval aki esetleg nem jött rá, a felső van Gaelic-ül az alsó angolul. Aki gyorsan ki tudja mondani 3szor egymásután hogy, na azt, az tapasztalatot nyer.

/>
Na itt a környék még egyszer. Csak kicsit magasabbról. A szobám ablakából.

>
Gondolkodtatok már azon, hogy sok a Coca-Cola 210-220Ft/2l -ért? Nos akkor ne itt vegyétek barátságos 630Ft/2l-ért. Hát ez nem olcsó.

Mára kifogytam a képekből. Majd legközelebb.
Persze most, hogy már van hol lakni elsődleges a meló. Amihez kell egy munkavállalási szám. Na ezért kellett tegnap 1 órát utaznom. Isteni, a bürokrácia még itt is olyan mint otthon. Persze kicsit beszartam mikor megkérdeztem, hogy melyik ablaknál intézik a PPS számot, mondja a 2. szobában. Nézem, Interview room #2. Hmm. Miféle interjú, errõl nem volt szó. De aztán nem volt semmi. - Útlevél?, Lakcímigazolás? Odaadom, erre: itt írja alá, 10 nap múlva postázzuk. Isteni. 10 napig tuti nem lesz melóm. NA mind 1. Keresni azért lehet. Szóval most melókat keresek ezerrel, illetve meló az van sok, főleg olyanok amik nekem tetszenek, irodai kezdő melók, portás meg hasonló. Szóval nem építőipari munkás, de ha majd fogy a pénzem arra is ráfanyalodok. De egyelőre nyakkendős rabszolgaként akarok elhelyezkedni. Remélem sikerül is. Na mára ennyi. Üdv mindenki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése