2006. július 20., csütörtök

Anyám

Kedves Barátaim!
Lassan kezdenek gondok gyötörni. Nem elég hogy egyszerűen képtelenség albit találni, még a diákszállók is tele vannak. Szóval ha ma estig nem sikerül albit találni, akkor mehetek diákszállós szállást találni. Igaz hogy van megbeszélve két albi nézés, és ha nem omladozik a fal akkor szerintem be is költözök. A munka még várhat előbb nem kellene homeless-é válni. Szóval ezek vannak. A buszközlekedéssel kezdek megbarátkozni, ma is volt egy kis városnéző körút szigorúan járatos busszal. Kimentem a külvárosba, és ott néztem szét. Íme egy kép róla.

Ha pedig feltettétek már magatoknak a kérdést hogy milyen egy emeletes busz belülről, hát tessék!

A belvárost már nagyjából ismerem. Bár mint mondtam rengeteg a külföldi, és ez felettébb zavaró. Kínaiak, Indiaiak, ja és töménytelen mennyiségű Lengyel. Annyira hogy a buszon a jegykezelőgépen kínaiul és lengyelül is ki van írva hogy hogy működik. Veszélyes. Végül egy kép a műemlékeket kedvelőknek a város főutcájáról.

Kívánjatok kitartást egyenlőre a szálláskeresésben, amúgy meg úgy általában. Arra meg még gondolni sem merek hogy lassan melót sem ártana keresni, de már láttam lehetőségeket, de egyenlőre a hajléktalanság lehetősége eléggé riasztó. Na minden jót mindenkinek, megyek albit keresni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése