2006. július 20., csütörtök

A helyzet eszkalálódik!

Kedves Barátaim!
Szerencsésen megérkeztem. Igen már tegnap, de este valahogy kedvem sem volt írni, és a magyar és ír konnektorok inkompatibilitásának köszönhetően a gépet sem tudtam használni. Hát nem volt egy egyszerű utazás az egyszer biztos. A dolog egy diszkrét vonatozással kezdődött Budapestről Pozsonyba(Bratislava-ba).

Amelyet a képen is láthatóan majdnem sikerült lekésni. No mindegy ezért megérkeztem Bratislavába, ahol egy aranyos buszozás következett, egy hihetetlen sofőrrel. Persze a buszjegyárus nem tudott angolul, és németül se, de érdekes módon beszélt magyarul. Szóval sikerült kijutnom a reptérre. Amint az a lenti képen látható a reptér baromi kicsi.


Ezután újabb várakozások jöttek. 1 óra a check-inre, újabb 1 óra a gate nyitásra, meg még 20 perc a gépre. De nagy nehezen feljutottam. Ja hozzá kell tenni hogy a kedves szlovák biztonságiak betetették a laptopot a röntgenbe. Szívesen megrugdostam volna őket. Na mind1. 2óra 40perces út után érkeztem Dublinba. Aztán irány a belváros 5€-ért egy útra. A transzfer közben csináltam a lenti képet.

>

Ahogy az látható emeletes buszból nincs hiány. Este még körbenéztem a városba. Érdekes-érdekes, de tele van minden szeméttel(!) ami igencsak meglepő mert minden tök modern, csak szemetes. A másik érdekes dolog, hogy nagyon sok a külföldi. Érdekes. Erről majd később.

Ma albérletkereséshez vettem új SIM kártyát, érdekes módon a nemzetközi percdíjai olyanok hogy a magyarországi szolgáltatók elmehetnek a sunyiba. Az albihirdetések közül egyikkel sem jártam sikerrel pedig kb 15-öt hívtam fel. Vagy a külföldieket nem szeretik, vagy tényleg kurva gyorsan elkapkodják az albikat. Miután kidühöngtem magam elindultam részletesen felfedezni a város, egy 20€-s 7napos buszbérlettel. A buszok közlekedése érdekes, ugyanis a megállóban nincs kíírva hogy merre megy és hol áll meg, csak a célállomás, és max 2 közbülső városrész amit érint, míg valójába kb. 40 helyen(átlagosan 50menként) megáll. Nagy nehezen eljutottam a tengerpartra, ott sikerült a lenti képet összehozni. Örüljön neki mindenki.

Amúgy tegnap dőlt meg a 100éves ír meleg rekord, ami itt 30,1C°-ot jelent. WOW. Ezek náluk meghalnának. Állítólag holnap esni fog. Úgy legyen. Mára ennyi kedves híveim, holnap remélem találok albit, mert már csak 2 éjszakám van itt a diákszállón aztán kirugdosnak. Legyetek jók és örüljetek hogy van hol aludnotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése