2006. november 8., szerda

Nyugati kényelem, nyugati nyugalom

Üdv Mindenki!

Sajnálatos módon a Kedves Barátaim a közelmúltban lezajlott belpolitikai eseményeknek köszönhetően már nem annyira szimpatikus, de ez egy dolog. Na szóval megint van idő, és gondoltam miért ne írnék. Mostanság semmi érdekes nem történik errefelé, legalábbis velem. Majdnem két hete átkerültem a cég egy másik részlegéhez és azóta sokkal de sokkal nyugodtabb a melóm. Úgyhogy nem panaszkodhatom. (már csak azért sem mert megtaláltam az á,é,ó,ú,í betűket az angol billentyűzeten, sajnos a többit nem sikerült) szóval mint már említettem korábban, egy nagy cég telefonos ügyfélszolgálatosa vagyok. Kezdetben vala 1 hónap tréning, aztán utána meló. A munkakörömben úgy volt hogy bejövő hívásokat kell fogadni, és ezt is csináltam másfél hónapig. De aztán múlthét hétfő óta már egy másik részlegnél vagyok, akik csak kimenő hívásokkal kezdeményeznek, ezért aztán sokkal lazább az egész, mert magam osztom be az idom, nem siettetnek úgyhogy nincs panasz. Mivel ez a részleg nemrég indult, ezért még elég döcögős az egész, és még kevés munkánk van, de majd lassan beindul ez, és akkor már nem lesz olyan laza mint most. A múlt hétvége egész jól telt, szombaton sikerült felújítanom a ruhatáram (ráfért), míg vasárnap a Malahide nevű városkába néztem szét. Jó volt és hangulatos, bár előtte 1,5 hétig tok jó napos idő volt, de vasárnap már esett, de ugye ezen itt nem kell annyira meglepődni. A hétköznapokon nem sok mindent lehet csinálni, de azért műszaktól függően van egy kis idom munka előtt vagy után. Ha 9re megyek akkor kelhetek 6kor, hogy a 6.20as busszal bemenjek Dublinba, ahonnan 7utan megy a busz Swordsba (igen, még át is kell szállnom). 9tol fél 6ig dolgozom, és olyan 8ra haza is érek. Aztán kajálás meg TV bámulás a program. Ja amúgy ha jól tudom Európában először itt megy a TVben a Lost harmadik évadja. Kellemes meg kell mondjam. Aztán persze ott van amikor 10re megyek, amikor semmivel sem több a nap, csak 1 órával később indulok és annyival később érek haza, meg ott van amikor 12.30tol este 9ig dolgozom, ami mar vicces, mert olyankor a délelőttöm szabad, és akkor lehet sokáig aludni, meg lehet jól elbaszni a délelőtt hülyeségekre. Hát nem isteni. Na jó ezzel nem fárasztok senkit.

Szóval nagyjából full unalmasak a hétköznapok, és az izgalmas dolgok a hétvégéken történnek. Amikor van idom kimenni valahova "vidékre", ez ugye azért zárójeles mert 25kmnel még nem voltam messzebb Dublintól, és talán a megyét is csak egyszer hagytam el (Dublin megyét) amikor kimentem Leixlipbe, bar vicces hogy még oda is jár helyi járatos busz. Na mostanra ennyi. Lehet a nap folyamán unom majd még magam annyira hogy írjak. Legyetek jók, meg hasonlók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése