2007. február 17., szombat

XX. Jubileumi post

Üdv Mindenki!

Hát igen. Ma is ráértem és ma is elindultam sétálni. Ha az ember napi 10 órát tölt a gép előtt akkor valahogy ingere van rá hogy kimozduljon a szabadnapjain. Úgyhogy én is ezt tettem, jó szokásomhoz hűen, bár mivel már befőtt üzemmódban vagyok (minimális költés) ezért csak gyalogoltam kicsit. Képek az elolvasom után.

Na ez nem ma készült hanem 13án, amint épp Clonsillába szálltam vonatra hogy hazajussak. Ez itt a Clonsilla-i állomás táblája.

 


Vasúti átkelő. Vidéken az összes ilyen. Gyakorlatilag egy kapu (illetve 4) ami elzárja a vasutat a közúttól. Ha nem jön vonat akkor a vasutat zárja le, ha jön akkor a közutat. A vicces az benne hogy a kis forgalmú utaknál folyamatosan zárva van a közúti forgalomnak, és ha az autós át akar hajtani rajta, akkor kinyitja átmegy kiszáll és becsukja maga mögött. Ez itt egy forgalmas út volt, így folyamatosan "nyitva" volt, és ha jött a vonat jött egy bácsi és bezárta.

 


Ez is Clonsilla vasútállomása, de most a peronok. Mindenütt van felüljáró, mert a peronok rohadt magasak (legalább az otthoni peron 2,5szerese) és csak felüljárón lehet átkelni. Persze a széles nyomtáv (1600mm) és a magas peronok miatt az egész vasút kicsit emberesebb ábrázatot kelt mint a mienk. De a modernségre nincs panasz az tuti.

 


Kék az ég, zöld a fű és tűz a nap. Tipikus téli nap. Vagy mégsem?

 


Nádtetős házikók nem csak nálunk vannak. (Ez már Malahide)

 

És még egy csak hogy ne árválkodjon egyedül az előző.

 


No comment.

 


A Malahide-öbölből apálykor kiáramló víz hatalmas sebességgel áramlik vissza a tengerbe, és pusztítja az öböl bejáratát. Ennek itt az ékes bizonyítéka. Földrajzosok kedvéért ez egy pusztuló part. ;)

 


Aki most a "Ez hogy került ide?" kérdést tette fel annak mondom hogy jogos. Csak azon elmélkedtem mikor ezt csináltam hogy ebben semmi nincs. 3,5dl színes, buborékos víz. €1-ért (igen, 3,5dl nem fél literes palack)

 


Malahide Beach, jól látható a szél erózív hatása a finom tengeri homokos üledéken ;)

 


Malahide beach, növényzet által védett homokdűnék

 

 


Még mindig Malahide beach, és még mindig homokdűne.

 


No comment.

 


Metropolisz feelin'. Semmi bajom a tömeggel, de a hétvégi, esztelen pénzköltés, és baszott nagy papírzacskókkal rohangálás nagyon idegesít. Isteni hozta a fogyasztó társadalomban...

 

Mára ennyi. Remélem lesz akinek tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése