2007. február 3., szombat

Killiney

Üdv Mindenki!

Na megint szabadnapom volt, most épp pénteken ami nagyon +, figyelem bevéve hogy gyönyörű idő volt, és kedvem is volt járkálni a szobába punnyadás helyett.

 


Igen, a zöld sziget, ennyire zöld füvet és tájat ritkán látni télen otthon. A kép Malahide és Swords között készült. Persze jó szokásomhoz hűen legyalogoltam a lábam. Gyalog mentem megint a Malahide-i DARThoz, ami egy jó 5km.

 


A Malahide-öböl. Kék ég, kék tenger, zöld fű, napsütés. Kell ennél több?

 


Még mindig a Malahide-öböl. Ki az a mákos akinek a parton van a háza?

 


Vidék & Sunshine

 


Ez már a Killiney Beach. A vasútállomás felüljárójáról.

 

Ez pedig már a Beachrol készült. Tudom hogy hülyeség de valahogy nekem az a legmegnyugtatóbb ha csak sétálok a parton és hallom a tenger morajlását, meg a hullámokat.

 

>

Azért beljebb is merészkedtem Killineybe, de ez már a Wicklow hegység széle, szóval jó ki emelkedők voltak. Ja és persze a felejthetetlen Ír hegyi utak.

Már ennyi. Csináltam még jópár vasúti témájú képet de azok mennek a http://www.railfaneurope.net -re :D

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése