2007. január 4., csütörtök

Bray, Greystones, Szilveszter

Üdv Mindenki!

Hát igen. Nagyon megy az idő. Már 2007 van. Ja és BUÉK by the way. Szóval ezen a karácsony szezonon is túl vagyunk. Megvolt az ajándékvásárlás, rohangászás, idegbaj. Sokaknak megvolt szilveszteri buli ;) meg ugye az elmaradhatatlan január első napi másnaposság. Én azért visszafogottabb szilvesztert tartottam, szigorúan egyedül 1 db TV társaságában. Jó társaság volt, és nem dumált vissza. Persze hajnalfele lakótársaim nem bírták ki hogy ne hívjanak le magukhoz, és isteni 4 bepiált Lengyellel mulatni, de végül is jó móka volt. Szóval így telt, Dec. 31én még gyorsan kiruccantam, jó szokásomhoz hűen, és erről csináltam is képeket, úgyhogy mindjárt arra is rátérek.

Ez a mostani kiruccanás DART-al volt busz helyett. Reggel átgyalogoltam Swords-ból Malahide-ba a DART északi végállomásához (jó 6km) és onnan mentem Greystones-ba ( a DART déli végállomása) vagyis gyakorlatilag végi a Dublin öböl mentén. Jó móka volt meg kell hagyni. Aki esetleg Dublinba téved városlátogatás címén a 33as busz után ez a következő amit ajánlani tudok ha vidéket akar látni. Persze Dublinból indulva először az elővárosok között megy a DART elhalad a Lansdown road-i stadion alatt/mellett, aztán Sydney Parade után kiér a tengetpartra, és egészen Dún Laoghaire-ig ott megy, utánna vissza megy a szárazföld belseje felé, és jó sokáig egy bevágásban halad ahol semmi látni való. Na de utánna! Bray előtt megint kiér a tengerparta, de itt már jó 50m-rel a tengerszint felett, közvetlen a meredeken letörő sziklaszirtek felett halad, ami véleményem szerint nagyon szép látvány. Az igazi vadregényes táj pedig Bray és Greystones között van ahol alagutak és sziklaszirten haladó részek váltják egymást. Az út Conollytól kb 45perc, és €3,70. Mindenkinek ajánlom aki erre jár. Nem minden szerelvény megy el Greystonesig, mivel a nagy DART végállomás Brayben van, de jól át kell böngészni a menetrendet és akkor látni hogy minden 3ig megy addig. Vagy ha az ember gyorsabbra akarja venni a tempót akkor mehet személyvonattal is, minden ami délre megy, az Pearse street után csak Brayben és Greystonesban áll meg, és akkor nincs a 2 percenként megállunk valahol feeling mint a Metrónál. Na de megint sokat rizsáztam jöjjenek a képek. Kivételesen komment nélkül mert itt már leírtam mindent arról hogy hol készültek.


Mára ennyi. Majd valamelyik hétvégi kiruccanás után frissítek megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése