2007. január 13., szombat

Megint Bray, de most tüzetesebben

Üdv mindenki!

Hétvége van és ilyenkor ki kell mozdulni! Én is ezt tettem jó szokásomhoz hűen. Az ember annyira el tud lustulni a hétköznapok során mikor 8 órát ül az íróasztalnál. Aztán mikor már végre elszabadulok haza megyek és folytatom az ülést, vagy éppen fekszem. Tiszta lustulás az egész.

Úgyhogy reggel egy jó hosszú zavartalan alvás után (lakótársaim eltűntek a 7végére) elindultam Dublinba busszal. Majd amint beértem egyből a Connolly pályaudvar felé indultam. A vicces az volt a dologban hogy nem volt uticélom. Ahová majd megy vonat. Lett volna egy vonat Sligoba (Nyugati part) de egyrészt nagyon nagy volt az embertömeg aki fel akart szállni másrészt az egy jó 3 órás út, és bár még délelőtt volt, nem sok időt tölthettem volna ott ha még aznap este indulok vissza. Úgyhogy gondoltam megnézem Bray-t megint. A megint kicsit túlzás mert a múltkor csak a DARTból láttam, ami lássuk be nem túl alapos szemrevételezés.
Na lássuk a képeket:

 

 


Ez a kép még a buszból készült. Tél is van meg északon is vagyok szóval nagyon későn világosodik és nagyon hamar sötétedik.

 


Az információs tábla Dublin Conolly-n. Célállomás, várható érkezés. Az alsó sorban éppen figyelmeztették a kedves utasokat hogy holnap menetrend váltás. Futó szöveget nem sikerült elkapni az auto-fókusznak.

 


Olyan süt is a nap meg nem is idő volt. Persze itt mindig vagy épp esik, vagy olyan "mindjárt esik" idő van, most épp az utóbbi volt. Mellesleg visszafele jövet láttam itt szörfösöket! 12 fok körül lehetett, a tenger nem hiszem hogy több 10nél. Egészségükre!

 


Ez Bray tengerpartja. Aranyos kis város, és mivel a szombat majdnem olyan mint a 7köznap ezért 10 percenként jár a DART, ami nem elhanyagolható. Connollytól 45 perc volt az út. Érdemes megjegyezni a legbaloldalibb hegyet ;)

 


Kimentem a kikötőbe is. Sok értelme nem volt. Igen emberek ez bizony napsütés. Itt azt nagyon megbecsülik. Tele is volt a part meg a város emberekkel. A háttérben a Wicklow Mountains. Bár a "Mountains" kicsit túlzás. 600-700m körül vannak a csúcsok.

 

Előtérben a kikötő védműve, háttérben az a nagy hegy aminek még nem tom a nevét. Majd megnézem és frissítem a bejegyzést.

 


A tengerpart a full másik oldalról. A kikötő a kép jobboldalánál van csak kicsit messzebb.

 

>

És igen. Mindössze 20 perc alatt felértem a hegy tetejére! Gyönyörű volt a kilátás körbe. Ugye előttünk Bray városkája, balra hátul a Wicklow Mountains, jobbra hátul pedig Dublin, de még élőben is alig látszott. De higgyétek el hogy ott van.

 


Ez is fennről. Balra a tetőn lévő kereszt talapzata, a háttérben még mindig a Wicklow Mountains.

 


Még mindig a hegytetőről készült, De ez Dél felé nézve. A kép közepén jól látszik egy ösvény ami Dél felé visz. Azon lehetne eljutni Greystonesba. De mivel voltam már ott DART-al, ezért inkább nem vágtam bele, már csak azért sem mert nem azért jöttem. Majd egyszer.

 

Sikerült lekászálódni a hegyről, az onnan készült ahol elindul az út felfelé.

 


A hegy meg a tengerparti főutca még egyszer.

 


És végül de nem utolsó sorban a jegy. Ha másért nem hát ezért higgyétek el hogy ott jártam.

Mára ennyi. Valószínű holnap is megyek, de csak Dublinba szétnézni meg venni ezt azt.

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése